søndag 11. mai 2008

10,mai....


...hadde vi Anita Hagen som kursholder. Hun viste oss hvordan hun maler....Ikke så rart at det blir så bra, hun bruker lang tid og er super nøye. Jentene på lørdagens kurs var veldig flinke til og farvelegge, men vi hadde ikke så mye tid - men resultatene ble kjempe bra.


På bildene så er jentene i full gang med å følge med på Anitas farvelegging, embossing og montering av kortet....

Tusen takk Anita for ett strålende kurs og alle jentene for at det ble så vellykket...




Hege og Marianne

3 kommentarer:

Hege sa...

Heisan jenter:-)
Tusen takk for nok en hyggelig dag og et flott kurs. Vet ikke helt om jeg noen gang kommer i nærheten av den tålmodigheten Anita har når hun maler motiv (jeg bøyer meg i støvet)men øvelse gjør mester:-)

Mariannes gjenbruk sa...

Nei, det skal litt til å ha sånn tålmodighet!!! Jeg kommer aldri dit!!
Jeg er nok en sånn 5 minutters fargelegger og derfor foretrekker jeg stempler som ikke trenger fargelegging...
Ha en strålende pinse alle sammen ;-)

Anonym sa...

Marianne du kan si hva du vil om tålmodighet og deg, men jeg vet at du har mer tålmodighet enn du innrømmer her nå! Husker du den broderiduken du sydde som du ga søstra di? Du har tålmodighet du... og du lærte meg å brodere også! :) Det syns jeg var gøy